• Tatry Wysokie
  • Tatry Zachodnie
  • Tatry Słowackie

Wyprawy

W tym dziale serdecznie zapraszamy do czytania relacji z tatrzańskich wypraw. Zachęcamy także do przesyłania własnych wraz ze zdjęciami. Gwarantujemy całkowitą swobodę wypowiedzi. Swoje wyprawy przesyłajcie na nasz adres e-mail dostępny w dziale Kontakt!

• Rysy 2015: Relacja z wyprawy...

W drugi weekend sierpnia udaliśmy się na wycieczkę w celu wyjścia na Rysy, był to jeden z najbardziej gorący...

• Pomimo choroby wędruje po Tatr...

Na wstępie wielkie dzięki za tę stronę od 40 letniego całkowicie niemal amatorskiego amatora marszów po góra...

• Po 28 latach wędrówek zabrał ż...

Po Tatrach chodzę od 34 lat, a z żoną od 28. Byłem prawie wszędzie, ale Chłopek czytany w opisach trasy, w r...

• Kasia i Tomek, czyli kochamy T...

Swoją pierwszą przygodę w Tatrach miałam w wieku podstawowym i było to oczywiście odwiedzenie Morskiego Oka ...

• Piękny dzień tego lata - Wołow...

Ostatni dzień wolnego przed rozpoczęciem roku akademickiego to doskonały dzień na napisanie relacji, gdzie m...

• Radość z dolin płynąca...: Agn...

Z dedykacją dla Anny i Andrzeja Wiecie, w Tatry jeżdżę już od dwunastu lat. Mama zabrała mnie tam kiedy ...

• Na słowackich szlakach: Paula ...

Dla wielu osób Tatry to jednorazowa przygoda kończąca się na przechadzce po Dolinie Chochołowskiej albo na w...

• Kolejny szczyt, a za szczytem ...

Godzina wczesna, a nawet bardzo wczesna bo 3:30, dzwonek budzika i pora wstawać, gdyż już niedługo pod miesz...

• Nieudano-udane wejście na Rysy...

Był piękny i bezchmurny czerwcowy dzień - idealny na pierwsze wejście na nasz cel-marzenie-Rysy. Razem z prz...

• Najpiękniejszy pobyt w Tatrach...

Plan był prosty, ale ambitny. 3 dni -3 szklaki. Ambitne szlaki. Decyzja, które to będą drogi zapadła z chwil...

• 5 - ka, Świstowa Czuba, Morski...

Są takie miejsca, o których myśli się codziennie, do których wraca się pamięcią, a zamykając oczy - wydają s...

• Było nas trzech w każdym z nas...

Rysy :) Pomysł narodził się już dawno temu. Z bratem już zdobyliśmy kilka szczytów Tatrzańskich Kasprowy Wie...

• Sekrety wyprawy na Kasprowy Wi...

Witajcie, jako niezbyt doświadczony podróżnik po polskich Tatrach chciałbym co nieco uświadomić o sekretach ...

• Na Giewont: Emilia Gębicka...

W tym roku po raz kolejny urlop spędzałam z moją córką Alicją w Tatrach. Ja od dawna kocham góry i cały kli...

• Od zazadnej do kuźnic: Ruda ...

Mój trzeci raz w górach licząc oczywiście wycieczkę szkolną gdzie miałam 10 lat i liczyła się zabawa. W zesz...

• Czerwone Wierchy-Miały być Czt...

Nie tak dawno temu zostałam zachęcona do wyprawy na Czerwone Wierchy. Właściwie nie spodziewałam się, że jes...

• Starobociański, Kończysty i Tr...

Po zdanej sesji wsiadamy w zapakowany prawie po dach samochód. Moje serducho dawno już zamieszkało w Tatrach...

• Spełniamy marzenia: Sylwia Maz...

W tym roku w Tatry postanowiłam pojechać razem z moim chłopakiem. Naszym zamiarem było spędzenie jak najwięc...

• Oświadczyny na Rysach: Sylwia ...

Pobudka o godzinie 5:00 rano i przed 6tą już byliśmy w samochodzie. Do miejscowości Popradske Pleso dotarliś...

• Kościelec: michal94...

Słońce przygrzewało dość mocno, było parno. Szliśmy Doliną Jaworzynki. Nie było już wcześnie i trochę obawia...

• Nareszcie pogoda na Rysy: Mich...

Pierwszy dzień chodzenia w Tatrach zaczęliśmy od ambitnego celu, jakim są Rysy (2499m n.p.m.). Do wyprawy te...

• Deszczowe Czerwone Wierchy prz...

Na naszą najdłuższą jak dotąd trasę wybraliśmy się pod koniec sierpnia. Po dwóch dniach rozgrzewki na mniejs...

• Teraz czas na Rysy!: Magdalena...

Cel na tegoroczną wyprawę w Tatry – Rysy. W zeszłym roku jeszcze nas to przerażało w końcu najwyższy szczyt ...

• Mordercza walka na Czerwone Wi...

Nie tak dawno temu postanowiłam się wybrać na Czerwone Wierchy ze znajomymi.. Zawsze było to moim marzeniem,...

• Na zimowych szlakach - dwie \"...

Dzień I Korzystając z konkursowej okazji, czas rozpocząć zimowe, tatrzańskie wspominki, kiedy to w pięknyc...

• Na \"Szpiglasie\" w mroźnym cz...

\"Godzina piąta, minut trzydzieści kiedy pobudka zagrała...\" a tak naprawdę wszystko zaczęło się kilka godz...

• Atakujemy Granaty: Andrzej Cha...

Początek wyprawy, jak to zwykle bywa, rozpoczął się od wczesnej kawy, potem wskoczyliśmy do auta i w drogę d...

• Jak sójka za morze, czyli wypr...

Znacie takie szczyty, które przez kilka lat oglądacie tylko z pewnej odległości? Takie, które jednocześnie p...

• Debiut na tatrzańskich szlakac...

Jeszcze we wtorkowy poranek, nie pomyślałbym nawet o wyjściu w góry na beskidzkie trasy, a co dopiero o prze...

• Siedem lat temu na Przełęczy K...

Już siedem lat minęło odkąd wędrowałam szlakiem na Przełęcz Krzyżne. Do tej pory pamiętam jednak ten niezwyk...

• Kobylarzem na Czerwone Wierchy...

Czerwone Wierchy to dla mnie jedno z najpiękniejszych miejsc w Tatrach. Przeszłam je kilka razy wzdłuż i wsz...

• Drugi raz w Tatrach: Manuela G...

Powróciłam w Tatry, oczywiście z nadzieją na zdobywanie większej ilości szczytów.... Zdobyte kilka na pieszo...

• Pierwszy raz w Tatrach: Manuel...

Wiem, zabrzmi to dość abstrakcyjnie, ale po prawie 34 latach życia dokonałam mojej pierwszej wyprawy w Tatry. ...

• Relacja z wyprawy do Doliny Ch...

Dnia 27 kwietnia 2013 r. wczesnym rankiem, po otrzymaniu informacji, że krokusy pojawiły się już w Tatrach, wy...

• Relacja z wyprawy na Polanę Ka...

W drugim dniu pobytu w Zakopanem, po sesji fotograficznej wśród krokusów na Polanie Chochołowskiej, postanow...